— Botanická zahrada Praha
— Rubikon
— Tři kopečky
— Prodejna roku
— Vysoká škola podnikání
— Mezinárodní festival Divadlo
— Chapiteau
— Kerio Technologies
— Belmond
— Enesa
— nuscreen
— Institut digitálních médií
— Syntea
— Bona
— Softcom
— Český rozhlas D-dur
— Vida Centrum
— Divadelní centrum
— Via Fontes
— EcoTerra
— Sociologický časopis
— Pražská scéna
— Nejen léky
V roce 2011 jsme navrhli jsme nové logo a vizuální styl ostravské Vysoké školy podnikání. Byli jsme přizvání do soutěže na grafické ztvárnění sloganu VŠP, ovšem navrhnout slogan pro logo, které škola používala, nám přišlo poněkud kontraproduktivní. A tak jsme raději klientovi doporučili kompletní změnu vizuálního stylu, kde se slogan stal volitelnou součást loga. Klient návrh kupodivu s drobnými výhradami přijal.
V roce 2014 jsme byli požádání o doplnění dalších logotypů v rámci vzdělávacího holdingu sdruženého kolem VŠP. Při této příležitosti bylo rozhodnuto přistoupit k drobnému faceliftu a aktualizovat i původní logo VŠP. Součástí zakázky byly i grafické manuály jednotlivých institucí. Logotypy budou do praxe uváděny postupně.