— Botanická zahrada Praha
— Rubikon
— Tři kopečky
— Prodejna roku
— Vysoká škola podnikání
— Mezinárodní festival Divadlo
— Chapiteau
— Kerio Technologies
— Belmond
— Enesa
— nuscreen
— Institut digitálních médií
— Syntea
— Bona
— Softcom
— Český rozhlas D-dur
— Vida Centrum
— Divadelní centrum
— Via Fontes
— EcoTerra
— Sociologický časopis
— Pražská scéna
— Nejen léky
Na konci roku 2014 jsme se zúčastnili soutěže na nový vizuální styl Botanické zahrady v Praze a umístili jsme se na 3.–4. místě. Informace o vítězném návrhu studia Najbrt a ukázky dalších prací najdete např. na blogu časopisu Font.
Náš návrh vizuálního stylu Botanické zahrady hl. m. Prahy je postaven na unikátním písmu Hortus Botanicus, které bylo navrženo specificky pro tuto zakázku. Logo i typografie jsou vždy reprodukovány v černé barvě. Barevnost je ponechána na přírodě, tedy na fotografiích, popř. ilustracích. Barevné snímky na bílém pozadí jsou charakteristickým prvkem vizuálního stylu.
Pro každé roční období je připraven specifický logotyp a samostatný typ písma, který vystihuje některé typické motivy spojené s daným obdobím. Motivy přírodnin použité v návrhu jsou pouze ilustrační.
Návrh je společným dílem Filipa Blažka a Honzy Dobeše.