— Botanická zahrada Praha
— Rubikon
— Tři kopečky
— Prodejna roku
— Vysoká škola podnikání
— Mezinárodní festival Divadlo
— Chapiteau
— Kerio Technologies
— Belmond
— Enesa
— nuscreen
— Institut digitálních médií
— Syntea
— Bona
— Softcom
— Český rozhlas D-dur
— Vida Centrum
— Divadelní centrum
— Via Fontes
— EcoTerra
— Sociologický časopis
— Pražská scéna
— Nejen léky
Návrh, který vzešel ze soutěže na logo Mezinárodního festivalu Divadlo v Plzni. Logo symbolizuje řady diváků v hledišti, jak sledují festival odehrávající se na jevišti. Barevnost značky vychází z požadavků klienta. Logotyp je určen pro komunikaci organizátorů festivalu se divadelními soubory, sponzory apod. V roce 2009 jsme vyhráli konkurs na design festivalových tiskovin a propagačních materiálů, v roce 2010 v práci pro festival pokračujeme.