— Botanická zahrada Praha
— Rubikon
— Tři kopečky
— Prodejna roku
— Vysoká škola podnikání
— Mezinárodní festival Divadlo
— Chapiteau
— Kerio Technologies
— Belmond
— Enesa
— nuscreen
— Institut digitálních médií
— Syntea
— Bona
— Softcom
— Český rozhlas D-dur
— Vida Centrum
— Divadelní centrum
— Via Fontes
— EcoTerra
— Sociologický časopis
— Pražská scéna
— Nejen léky
Firemní styl reklamní, komunikační a produkční společnosti Chapiteau navrhl Filip Blažek v roce 2009. Na přání klienta dominuje kombinace žluté a černé barvy. Stylizované písmeno C vychází z cirkusového stanu. Minimalistická typografie využívá silného výrazu písma Crete, kterým jsou sázeny veškeré tiskoviny, nabídky nebo rozpočty společnosti. Vizitky, firemní desky a další materiály jsou vytištěny na papír NewLine lakepaper, obálka dárkového notýsku, který klient rozesílal jako dárek, je ze stejného papíru, ale s perleťovým efektem.