— Botanická zahrada Praha
— Rubikon
— Tři kopečky
— Prodejna roku
— Vysoká škola podnikání
— Mezinárodní festival Divadlo
— Chapiteau
— Kerio Technologies
— Belmond
— Enesa
— nuscreen
— Institut digitálních médií
— Syntea
— Bona
— Softcom
— Český rozhlas D-dur
— Vida Centrum
— Divadelní centrum
— Via Fontes
— EcoTerra
— Sociologický časopis
— Pražská scéna
— Nejen léky
Značka úspěšné mezinárodní společnosti Kerio, která je jedním z hlavních výrobců bezpečnostního internetového softwaru pro počítačové sítě. Logo navrhl v roce 2001 Filip Blažek.
V roce 2008 jsme byli vyzváni k aktualizaci vizuální identity firmy Kerio. Upravili jsme barevnost loga, navrhli primární a sekundární škálu barev a kodifikovali typografii jednotlivých tiskovin. Celý systém byl zpracován do přehledného interaktivního grafického manuálu.